reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Bujňáková

Julia Bujňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

v statuse mám často texty piesní, v kine by som aj spala, chcem kúpiť letenky do všetkých destinácií čo sú v akciovej ponuke, užívam si štúdium komunikácie na unicatt, ľúbim taliansko i slovensko ale pizza a cestoviny proti bryndzovým haluškám sú 2:1, chcela by som viac a lepšie fotiť, hojdačky a mlieko naznačujú že som stále dieťa mojich rodičov Zoznam autorových rubrík:  spoza plotav školskej laviciSúkromné

reklama

spoza plota

Iné národy

Julia Bujňáková

Iné národy

Myslím na oscarový film Crash, ktorý som kedysi videla, na Miša Kaščáka ako na Pohode pred vystúpením Opery SND a Maďarskej národnej opery hovoril o krásnej rôznosti strednej Európy, na moju spolubývajúcu ako sa teraz cíti v Austrálii a na to, aké mam šťastie že môžem byť šťastná v Taliansku. Vraciam sa z kina, Corso Garibaldi v Milane pred lokálom Radetzky je klasicky preplnené ľuďmi. Dnes mám na účte až dva filmové zážitky, asi sa prejavil účinok absencie kina od zimy. Obe mali až neuveriteľnú silu a rovnakú podstatu. Iná národnosť.

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
ako som oslávila deň blbých dní

Julia Bujňáková

ako som oslávila deň blbých dní

8.9.2006. milano, taliansko – ešte vždy (podľa pôvodného plánu slovensko). po 3 dňoch dýchania o tom, ako som rozdýchala 5.9.; spomínané postavy sú reálne, za mená neručím.

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 258x
  • 0
prázdniny v come

Julia Bujňáková

prázdniny v come

18.9.2006. doma, slovakia. (mysľou: 27.5. – 1.9. como, lombardia, italy)

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 231x
  • 1
IT egypt

Julia Bujňáková

IT egypt

7.8.2006. Como, IT. dnes som si vytvorila nový súbor nazvaný ´IT egypt´. sú v ňom fotky z nedeľného obeda v miláne u známych z egypta. príjemný deň.

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
smutná chvíľka večne veselej alebo E.T. volá domu

Julia Bujňáková

smutná chvíľka večne veselej alebo E.T. volá domu

19.07.2006. campodolcino, chiavena- talianske alpy.

  • 5. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
futbal po taliansky

Julia Bujňáková

futbal po taliansky

10.07.2006 = deň po majstrovstavch. lago di garda – lugana di sirmione, IT.

  • 5. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
pronto!

Julia Bujňáková

pronto!

dnes, teraz (5.8.2006). tu na mojej posteli (como, italy).

  • 5. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu