reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julia Bujňáková

Julia Bujňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

v statuse mám často texty piesní, v kine by som aj spala, chcem kúpiť letenky do všetkých destinácií čo sú v akciovej ponuke, užívam si štúdium komunikácie na unicatt, ľúbim taliansko i slovensko ale pizza a cestoviny proti bryndzovým haluškám sú 2:1, chcela by som viac a lepšie fotiť, hojdačky a mlieko naznačujú že som stále dieťa mojich rodičov Zoznam autorových rubrík:  spoza plotav školskej laviciSúkromné

reklama

v školskej lavici

viac hudby, menej Fun

Julia Bujňáková

viac hudby, menej Fun

apríl 2007 (nepamätám deň, ale niekedy v druhej polovici mesiaca :). Doma. d.ú. na žurnalistické žánre – (pokus o) komentár. to funradio ma fakt dostalo! ... čo najďalej od rádia :(

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 373x
  • 15
reklama na prežitie

Julia Bujňáková

reklama na prežitie

4.3. 2007. doma na posteli. ďalšia d.ú. do attelieru =) tentox vážnejšia problematika

  • 21. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 292x
  • 6
slnečná závisloť

Julia Bujňáková

slnečná závisloť

30.3.2007. intrak v tt.  domáca úloha na mediálny attelier - print, názor študentky marketingovej komunikácie na slniečko ako moje želanie a potrebu =)

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 107x
  • 0
rozprávkový čas -> čas rozprávok

Julia Bujňáková

rozprávkový čas -> čas rozprávok

6.12.2006, trnava, intrak. pod vplyvom očakávania mikuláša a snahy oddialiť učenie som vyjadrila názor na obľúbenú tému pre náš atteliér.

  • 23. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 278x
  • 1
od veterána do maturitného ročníka

Julia Bujňáková

od veterána do maturitného ročníka

september 2005 (pomaturitné prázdniny). mallorca, španielsko. tento článok je ešte z minulého roka, ale platnosť nevypršala. písala som ho z vlastných + kolektívnych skúsenstí pre rodákov z mojho gympľa (zdravím lipany!)

  • 18. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 135x
  • 1
reklama
Ako rozprávať, hvarec, vyprávat, hutoric, kecať a potiť (d.ú.)

Julia Bujňáková

Ako rozprávať, hvarec, vyprávat, hutoric, kecať a potiť (d.ú.)

zimný semester 2005/2006. fmk ucm, trnava. ďalšia moja domáca úloha zo základov jazykovej kultúry na tému norma verzus úzus. tentox som neopravila ani veľké písmena, takže je to do bodky orginál. (nešarišanom: neľakajte sa ak 1. odstavcu nerozumiete ani ň. nie sú to preklepy)

  • 29. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 908x
  • 10
d.ú. pri téme lexika: vulgarizmy

Julia Bujňáková

d.ú. pri téme lexika: vulgarizmy

letný semester, 2005/2006. fmk ucm, trnava (presnejšie cestou vo vlaku s týmto cieľom)

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 360x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu